hahaha -.-

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
jag hade men inte nu

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Har du lektion nu eller? :) <3

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
bla bla bla!
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
never mind

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Men vi kommer dit ,vänta <3
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
jag har inga pengar , så jag ska inte köpa popcorn elr nåt . Men
jag har endå godisförbud så kör ba :P <3

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Okej puss puss <3
8. Vad vill du höra mest av allt?
Grattis på namnsdagen älskling :)

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
bara så alla vet är jag och ninna bäst på att tågluffa ;D <3

10. Din romantiska replik?

Aso filmen, oha vad tidigt ;o <3

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Haha när ni dansa ;P och dom ville typ vara med oss imorgon <3

tagen av http://valeriie.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0