Kort dag ,

Heej, fick nyss en stöt av "min" gamla skitdator . Är hos mami , så det är den stora klumpga datorn. Iaf , idag har det varit ganska tråkigt . Först vaknade jag halv elva typ , lite för tidigt . Men mamma och jag skulle till ving? Aja , där pratade mamma med en tjej så vi ska åka t tunisien i sommar . I juli , och i agusti tror jag , ska jag åka t thailand med sebbe och min kusins familj , ska bli kul .Sen gick vi runt lite i stan och åt på waynes , Sen åkte jag till Nacka ;s Aja , gör det för min morfar . Han ligger på sjukhus där. Sen gled vi hemmåt och nu sitter jag här och har det lite mysigt . Igår var det fieeesta som sagt . Den var lite misslyckad , haha -.- Aja , träffade Natti oxå , Skitlänge sen , Och Eden . Imorgon kvart i elva på morgonen ( vene hur jag ska komma upp ur sängen) Ska jag på bio med Sebbe daniel och hanns tvillingbror , Jakob tror jag han hette . Med kajsa och ninna . Jag och Sebbe har gratisbiljetter så jag bjöd kajsa och ninna . Alice i underlandet , hahahahaha -.- Ssnart ska jag äta middag men är inte hungrig alls.. Efter filmen imorgon ska jag väl vara med sebbe och daniel oc dom antar jag , med kajsa och ninna .Här kommer några bilder ;

Har laddat upp med godis t kvällen , veckorevyn som
jag får varannan fredag I LOVE .
Dom andra bilderna gick inte att ladda upp , försöker sen-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0