Saknar..

Heeeei folket . vad har hänt idag ? Gick till skolan runt nio tiden , strax efter . Sen var d bara tråk . Sen träning .. ;s Sitter och smsar med daniel , och äter daimglass. Morfar ska hem från sjukhuset imorrn. Spelar endå ingen roll om han är hemma lr där . han får samma medecin lalala. Han kommer inte bli bättre iaf , han har cancer i typ hela kroppen och nu kan han inte prata helr . Jag vet ju vad som kommer och hända snart .. Okej , inget jag ska ta upp i bloggen . hahah .. Idag var det plusgrader , omg ;o Våren är nog sakta påväg , :D Juste , idag är det cougar town . NEJ , imorgon ! Fuck u -.- Imorrn blir det ennu en plågardag . Har börjat få lite ont i mitt knä ibland, sjukt jobbigt . Shieet vad jag saknar sommarn , ärligt , vill ha den nu nu nu nu . Jag säger det minst tusen gngr varje dag jag vet , hahaha . Ska sluta skriva nu , ska hoppa i ett varmt bad och fixa mina hemska naglar . Pöss

Fan vad härligt ..


haha ohmygööd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0