Skööön dag

Heej bloggen , idag gick jag och Renée t ungdomstället , igen haha. Sen vi fick baka dära för david fyllde år så vi ååt . Sen vi kasta pil och spelade pingis , hahahahha -.- Aja , sen så grillade david och kalle korvar t oss , va varmt väder d är idag ? Så fick vi grilla marshmallows oxå . så jävla gott :D Sen vi ska komma tbx dit nästa vecka och köra veckans åsna , hahahahha ninna blev veckans åsna sist ;D Snart ska jag hem t Hanna och Cici sophi renée och claudia ska oxå dit , vi ska fixa inför the party ! Jag vene vad jag ska ha på mig .. ;s Lyssnar på musiica , Jason dulero - riding solo LOVE HIM , Och chattar med Nikola hahahaha. Imorse när jag badade , så råkade jag skära mig med den på min tumme , hhaha d gör oont "/ Har inte så mkt att skriva , ska snart gå t bussen. - Pösspöss  * Piano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0