Söndag -.-

Heej :) Idag är det sista dan på lovet , jag dööör vad tråkigt med skola . kan inte fatta att dt är sista dagen, sista sena kvällen , sista sovmorgonen och det är typ , ååååååååååår tills nästa lov ? Iaf , idag var jag på bio , sergel och kollade på alice i underlandet . Den var faktist helt okej , haha :D Sen drog jag kajsa ninna daniel sebbe och jacob t donkish och åt lunch . sen åkte vi t sebbe , och tack vare ninna missade vi bussen för hon var på toa i typ 7 minuter . hahahahah . Har inte så mkt att skriva idag , dags för läxor igen då , och ute är det slask och is. kan det bli värre? nej . Jag vill lägga mig under täcket och sova tills sommarn kommer och sommarlovet är nära , jag längtar . så sjuuukt mkt . den som väntar på ngt gott ,väntar aldrig för länge ;o Aja , vi ses imorrn sötonsar ;o pösspöss.


Fastnar inte på bild idag , 3d glasögonen , hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0