Tisdaa

Hej bloggen , en ganska tråkig dag idag . skola bla bla bla -.- Efter skolan kom hanna hem t mig , vi gosade lite med charlie och han var helt craaazy :D Han drog i mitt hår upp och ner och ba skrek ;o Haha , sötnosen .Sen fixade vi lite på taaz.com , haha. Nu smsar jag lite , som vanligt . Med lilla danne :) Han säger att Arsenal gjorde mål nu , ;D Nu är det desperate housewifes . roligaste programmet , nyss kollade jag på dating in the dark. Love it to , sen är det cougar town som jag såg förra tisdagen och det var skiiitbra men har bollprofil imorgon och börjar åtta -.- På fredag kommer sebbe och daniel t träningen och kollar ;) haha - Har inte så mycket mer att skriva . Men ska sluta skriva nu har lite huvudvärk . pöss

Bjuder -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0