Tråkigt värre!

Heej bloggen ;D
Jag är seriöst lack på mina grannar över oss. HELA kvällen har dom dragit och dragit i stolar eller bord jag vetfan vad dom gör . Sen i förrigår Deras son hade fest , klockan var mitt i natten och dom bah skrek och dunsade i golvet , jag hade seriöst damp ! Sen min pappa gick upp och skällde ut killen, fast han var skitfull då men dom blev tystare iaf ;P Aja , idag har det varit ganska tråkig dag , vaknade runt 11 -.- Gick upp , sen tog jag det lugnt enda t klockan tre ? Då gick jag t ungdomstället , lr vad det heter ? Iaf, dom visade film där och jag och ninna kajsa hanna Renée sophi och Thea var där , vi kollade på två filmer sen jag blev uttråkad . Vi gick hem allihopa och jag köpte en gott och blandat på vägen hem , lakrits . Så jävla gott ! Aja kollar på Jackass just nu, så sjukt snuskigt ! Taggar inför festen imorgon och det är mycket som jag nt får glömma och mkt som ska fixas! det kmr bli skitkul, typ 35 pers kmr i en ganska stor lokal med mkt musik o allt ! Min bästa pappa fixade belysning från sitt jobb, så d är bra ;O Är trött men nt sovtrött , skulle kunna vara uppe länge till men orkar inte lyfta min rumpa och gå å göra iordning mig -.- Aja , pöss pöss . Älskar er alla , ;D


I LÖÖÖVE U snorunge ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0